Betalen

Betaalmethodes

Je kunt betalen met Apple Pay, Riverty (het nieuwe AfterPay), PayPal, Bancontact, iDEAL, Mastercard, Visa, Maestro en Fashioncheque. Andere betaalmethoden zijn afhankelijk van je locatie.

 

Giftcard saldo en geldigdheids check

Vanaf het moment dat jij de giftcard code hebt ontvangen, zal deze 2 jaar lang geldig zijn. Wil je het datum van de geldigheid zien? De geldigheidsdatum van jouw giftcard vind je in de mail waarin jij de giftcard hebt ontvangen. 

Het saldo van jouw giftcard zie je in de zelfde mail. Wil je een actuele saldo controle uitvoeren of ben je deze email kwijt? Ga dan naar jouw winkelmandje. Onder de knop 'Verder met bestellen' vind je een veld met de naam 'Kortingscode/ Giftcard code'. Klik op het veld om jouw code in te vullen. Klik vervolgens op 'Toepassen'. Onderin verschijnt nu de giftcard code en het huidige saldo. 

 

Waar kortingscode/ giftcard invullen

Ga naar jouw winkelmandje. Onder de knop 'Verder met bestellen' vind je een veld met de naam 'Kortingscode/ Giftcard code'. Klik op het veld om jouw code in te vullen. Klik vervolgens op 'Toepassen' en sluit af met de knop 'Gebruiken'

 

Meerdere kortingscodes/ giftcards gebruiken

Het combineren van kortingscodes en giftcards is wel mogelijk. Als de kortingscode als eerst wordt ingevoerd krijg je de mogeljkheid om de giftcardcode erna te gebruiken. Wat niet mogelijk is, is het combineren van twee kortingscodes op een bestelling.

 

Foutmelding bij kortingscode/ giftcard

Wat vervelend dat het niet lukt om jou kortingscode/ giftcard in te vullen. Controleer altijd of je de code goed hebt ingevuld. Heb je dat wel gedaan? Stuur de code dan naar ons door, samen met een schermafbeelding van de foutmelding. Wij gaan graag samen met je op zoek naar het probleem en vinden een passende oplossing voor je. 

 

Is mijn betaling gelukt?

Bij de meeste betaalmethoden komt de betaling direct bij ons binnen. Vervolgens ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Als je deze orderbevestiging hebt ontvangen dan weet jij dat je betaling succesvol is binnen gekomen.

Let op: Soms kan het tot 4 uur duren voordat je deze ontvangt. Als je geen bevestiging ontvangt, check dan eerst je spam- of ongewenste inbox. Heb je hem na 4 uur nog niet ontvangen? Vraag dan hier onze Chatbot Casey om te controleren of je bestelling goed is doorgekomen. 

 

Betaalpoging mislukt

Geen zorgen! Binnen 1 uur ontvang je per e-mail een betaalherinnering waarmee je de betaling alsnog kunt voldoen. Als de betaling daarna nog niet gelukt is, sturen wij na 4 uur een tweede herinnering. Controleer hiervoor ook je spam- en ongewenste mailbox, om te kijken of je deze e-mails daar hebt mogen ontvangen. 

 

Betaling twee keer afgeschreven

Dat is uiteraard niet de bedoeling! Zoek het betaalbewijs, samen met jouw ordernummer op en stuur deze hier in onze chat naar ons toe. We zullen vervolgens de dubbele betaling opzoeken en naar je terug boeken.

 

Kortingscode/ giftcard vergeten

Geen probleem! Stuur je ordernummer en kortingscode/ giftcard code naar ons toe en wij verrekenen deze graag op je huidige bestelling.

 

Factuur opvragen

Wij sturen jouw na betaling altijd per e-mail een digitale factuur toe. Mocht je deze niet meer kunnen vinden dan mag je uiteraard een nieuwe factuur opvragen. Stuur een e-mail, samen met je ordernummer aan [email protected]. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

 

Uitleg betaalherinnering

Je bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van jouw bestelling hebben ontvangen. Wanneer je bestelling nog niet is betaald, ontvang je na 1 uur een betaalherinnering per mail waarmee je de betaling kunt voldoen. Dit doen wij nogmaals na 4 uur. Indien wij geen betaling hebben ontvangen, wordt je bestelling automatisch geannuleerd. Als je wel hebt betaalt en het bedrag is ook van je rekening afgeschreven, dan kun je deze betaalherinnering negeren.