Klantenservice

Voordat u zelf op zoek gaat naar een antwoord op uw vraag op één van onze klantenservice pagina's, wijzen wij u graag op onze pagina met veelgestelde vragen (FAQ). In veel gevallen vindt u hier direct antwoord op uw vraag. Hieronder vindt u de meest voorkomende vragen van onze klanten.

Top 5 meest gestelde vragen

  • U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Wij raden u aan hierbij het stappenplan te volgen
  • Indien het vervangende product duurder is, ontvangt u van ons bij ontvangst van uw retourzending een e-mail met een verzoek tot bijbetaling. Wanneer het product goedkoper is, wordt het verschil bij ontvangst van uw retourzending teruggestort op de rekening waar u mee heeft betaald.
  • Bij Tablethoezen.nl is de verzending van uw producten gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor uw eigen rekening. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.
  • Indien u de bestelling voor 17:00 uur afrondt op een werkdag, wordt het dezelfde dag nog naar u verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen. Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag. U vindt hier alle actuele leverdata.
  • Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het hoesje kapot is! Bij Tablethoezen.nl krijgt u standaard garantie van drie maanden op merkloze artikelen. Op merkproducten bieden wij een jaar garantie. In geval van een defect willen wij u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@tablethoezen.nl, met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van uw ordernummer. Let op: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd en intensief gebruik of valschade.

Hebt u nog vragen?

Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor u klaar om u verder te helpen.