Bestelling en levering

Alles over uw bestelling

Bij Tablethoezen.nl kunt u eenvoudig in enkele stappen uw bestelling plaatsen:

  1. Kies een product uit en plaats het product in de winkelwagen.
  2. Ga naar de winkelwagen en klik op “verder met bestellen”.
  3. Standaard rekent u snel zonder account af en kunt u na het plaatsen van de bestelling een account aanmaken indien u dat wenst. Indien u al een account heeft krijgt u de mogelijkheid te zien om in te loggen.
  4. Voer uw adresgegevens in en kies voor uw gewenste verzendmethode.
  5. Kies uw gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
  6. Houd uw brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!

Orderstatus volgen

Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot het moment dat uw pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij u per e-mail op de hoogte over de status van uw bestelling.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen uw bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. U kunt uw bestelling uiteraard binnen 30 dagen retourneren.

Heeft u de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor u annuleren. Wij raden u aan om een e-mail te sturen naar info@tablethoezen.nl met uw ordernummer en het verzoek om uw bestelling te annuleren.