Bestelling en levering

Alles over jouw bestelling

Bij Tablethoezen.nl kun je eenvoudig in enkele stappen je bestelling plaatsen:

  1. Kies een product uit en plaats het product in de winkelwagen.
  2. Ga naar de winkelwagen en klik op “verder met bestellen”.
  3. Standaard reken je snel zonder account af en kun je na het plaatsen van de bestelling een account aanmaken indien je dat wenst. Indien je al een account hebt krijg je de mogelijkheid te zien om in te loggen.
  4. Voer je adresgegevens in en kies voor jouw gewenste verzendmethode.
  5. Kies jouw gewenste betaalmethode en reken de bestelling af.
  6. Houd je brievenbus in de gaten, je bestelling is onderweg!

Orderstatus volgen

Vanaf het moment dat je de bestelling afrondt tot het moment dat jouw pakketje wordt meegegeven aan de bezorger houden wij je per e-mail op de hoogte over de status van jouw bestelling.

Bestelling wijzigen of annuleren

Wij streven ernaar om jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat jouw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen je bestelling inhoudelijk nog te wijzigen of te annuleren. Indien je de verkeerde adresgegevens hebt ingevuld, raden wij je aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij jouw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden. Je kunt jouw bestelling uiteraard binnen 60 dagen retourneren.

Heb je de bestelling nog niet betaald? Dan kunnen wij de bestelling uiteraard voor jou annuleren. Wij raden je aan om een e-mail te sturen naar [email protected] met jouw ordernummer en het verzoek om jouw bestelling te annuleren.

Gelukt!

Nu ben je altijd als eerste op de hoogte van al onze (kortings)acties.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Ontvang wekelijks onze nieuwsbrief vol met (kortings)acties én regelmatig e-mails die speciaal zijn afgestemd op jouw interesses.