Betalen

Betalingen

Je kunt je bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet direct volledig hebt afgerond. Je ontvangt in dit geval alsnog een orderbevestiging per e-mail met het ordernummer.

Daarnaast sturen wij na twee uur een 1e betaalherinnering per e-mail met een link waarmee je de betaling alsnog kunt afronden. Een 2e herinnering sturen wij na twee dagen.

Onder vermelding van je ordernummer kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je vervolgens een betaalverzoek per e-mail zodat je de betaling kunt afronden.

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van je bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens kun je tijdens het bestelproces invoeren in je account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.