Betalen

Betalingen

Je kunt je bestelling via verschillende betaalmethoden afrekenen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Betaling mislukt

Het kan voorkomen dat je de betaling nog niet direct volledig hebt afgerond. Als je direct teruggaat naar het betaaloverzicht, kun je de betaling van je bestelling alsnog voldoen. Is dit niet gelukt? Dan ontvang je binnen twee uur een betaalherinnering van ons per mail. Een 2e herinnering sturen wij na twee dagen.

Wil je liever afzien van je bestelling? Dan kun je de betaalherinnering negeren, je order wordt automatisch geannuleerd als je niet betaald hebt.

Factuur

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van je bestelling. Mocht je een nieuwe factuur willen ontvangen dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen je de factuur graag nogmaals toe.

Factuur wijzigen

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van je persoonlijke gegevens kun je tijdens het bestelproces invoeren in je account. Wanneer de bestelling is afgerond, zijn deze per direct van kracht.