0

Contact

Onze klantenservice staat zes dagen in de week paraat om uw vragen te beantwoorden. Het antwoord op veel vragen vindt u ook op onze klantenservicepagina’s, of in onze FAQ.

Top 5 meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Wij raden u aan hierbij het stappenplan te volgen.

Ik heb een vervangend product gekozen dat duurder of goedkoper is, hoe wordt dit verrekend?

Indien het vervangende product duurder is, ontvangt u van ons bij ontvangst van uw retourzending een e-mail met een verzoek tot bijbetaling. Wanneer het product goedkoper is, wordt het verschil bij ontvangst van uw retourzending teruggestort op de rekening waar u mee heeft betaald.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?

Bij Smartphonehoesjes.nl is de verzending van uw producten gratis, u betaalt geen verzendkosten. De kosten voor het retourneren zijn echter wel voor uw eigen rekening. Is uw product beschadigd of verkeerd geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat we u verder kunnen helpen.

Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Waarom is deze nog niet geleverd?

Indien u de bestelling voor 21:00 uur afrondt, wordt het dezelfde dag nog naar u verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen. Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag. U vindt hier alle actuele leverdata.

Mijn hoesje is kapot gegaan, kunnen jullie hier iets aan doen?

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat het hoesje kapot is! Bij Smartphonehoesjes.nl krijgt u standaard garantie van drie maanden op merkloze artikelen. Op merkproducten bieden wij een jaar garantie.

In geval van een defect willen wij u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@smartphonehoesjes.nl, met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van uw ordernummer.

Let op: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd en intensief gebruik of valschade.

Hebt u nog vragen?

Onze klantenservice staat 6 dagen per week voor u klaar om u verder te helpen. U kunt ons bereiken via onderstaande contactgegevens.

Telefoon: +31 (0)33-2022010 (lokaal tarief)
E-mail: info@tablethoezen.nl

Openingstijden:

Maandag08:00 - 18:00 uur
Dinsdag08:00 - 18:00 uur
Woensdag08:00 - 18:00 uur
Donderdag08:00 - 18:00 uur
Vrijdag08:00 - 18:00 uur
Zaterdag08:00 - 17:00 uur
Zondaggesloten

Wij streven ernaar om e-mails tijdens openingstijden binnen drie uur te beantwoorden. Mailt u ons op zaterdag na 17:00 uur, dan pakken we uw bericht na het weekend zo snel mogelijk op.

Adres en bedrijfsgegevens

Postadres
Postbus 87
3830 AB Leusden
Nederland

Vestigingsadres
Storkstraat 3
3833 LB Leusden
Nederland

Omdat wij een webwinkel zijn kunt u ons niet bezoeken om producten te bestellen.

KVK nr: 58474579
BTW nr: NL853055178B01

Bank: Rabobank
Rekening nummer: NL76 RABO 0106 2287 22
T.n.v. Tablethoezen.nl
BIC: RABONL2U

LET OP: Indien u een bestelling heeft geplaatst via Tablethoezen.nl ontvangt u een e-mail met daarin betaalinstructies met de benodigde bankgegevens. De betaling vindt plaats via het betaalsysteem Buckaroo of Afterpay en niet via het bovenstaande bankrekeningnummer.

Tablethoezen.nl is een onderdeel van M&M e-commerce B.V.