0

Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Betalingen

Ik wil graag betalen met een cadeaubon of giftcard, hoe werkt dat?

Bij Tablethoezen.nl kunt u de volgende cadeaubonnen inwisselen:

  • Fashioncheque
  • Webshop Giftcard
  • YourGift Card

Kies tijdens het afrekenen voor de juiste giftcard, u wordt doorgestuurd naar de betaalpagina van de giftcard waar u de code kunt toepassen. Heeft u niet voldoende tegoed en wilt u bijbetalen? Dit is geen probleem. Een eventueel restbedrag kunt u bijbetalen via één van onze andere betaalmethoden. Na het toepassen van uw cadeaubon wordt u automatisch doorverwezen naar onze betaalpagina.

Let op: Na het gebruiken van de giftcard kan uw bestelling enkel worden geruild voor een Tablethoezen.nl cadeaubon en niet tegen enige geldelijke vergoeding.

Waar kan ik mijn kortingscode of bon van Tablethoezen.nl inwisselen?
Stap 1: Kies een product uit op Tablethoezen.nl.
Stap 2: Plaats het product in het winkelmandje.
Stap 3: Ga naar het winkelmandje en vul bij “kortingscode” uw kortingscode in.
Stap 4: Reken de bestelling af.
Stap 5: Houd uw brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!
Ik heb mijn betaling niet afgerond, hoe kan ik alsnog betalen?

Het kan voorkomen dat u de betaling nog niet volledig heeft afgerond. U ontvangt dan alsnog een orderbevestiging per mail. Met het ordernummer uit deze mail kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u vervolgens een betaalverzoek per mail zodat u de betaling alsnog kunt afronden.

Hoe lang duurt het voordat mijn betaling binnen is?

U kunt uw bestelling via verschillende betaalmethoden betalen. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.

Het verwerken van een betaling via bankoverschrijving uit Nederland neemt gemiddeld één tot twee werkdagen in beslag. Een Belgische betaling via bankoverschrijving ontvangen wij binnen twee tot drie werkdagen.

Ik heb mijn factuur betaald, maar zie het bedrag nog open staan in mijn account

De verwerking van een betaling is afhankelijk van de gekozen betaalmethode. Tot de betaling is verwerkt, staat het factuurbedrag nog open in uw account. Bij de meeste betaalmethoden wordt de status direct aangepast. Bij bankoverschrijving kan het twee tot drie werkdagen duren voor uw betaling is verwerkt.

Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?

Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur.

Ik wil graag een kopie van een factuur ontvangen

Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u graag de factuur nogmaals toe.

Waarom heb ik een betalingsherinnering van AfterPay ontvangen?

Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de optie AfterPay. U ontvangt binnen vier werkdagen een factuur van AfterPay per e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen. Indien u de factuur niet binnen 14 dagen betaald ontvangt u van AfterPay een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met AfterPay NL of AfterPay BE .

Waarom heb ik een betalingsherinnering van Tablethoezen.nl ontvangen?

Uw bestelling wordt pas verzonden op het moment dat wij de betaling van uw bestelling hebben ontvangen. Wanneer wij zien dat uw bestelling nog niet is betaald sturen wij u ter herinnering een verzoek tot betaling. Indien wij geen betaling ontvangen, wordt uw bestelling automatisch na 14 dagen geannuleerd.

Daarnaast kan het zijn dat er per ongeluk twee bestellingen zijn geplaatst. In dit geval heeft u één order betaald en staat één order bij ons nog op status ''wacht op betaling''. Voor deze laatste order heeft u van ons een betalingsherinnering ontvangen. Wij raden u aan om een e-mail te sturen met daarin uw ordernummer en een korte toelichting, zodat wij dit voor u kunnen nakijken.

Waarom heb ik een betalingsherinnering van Buckaroo ontvangen?

Heeft u gekozen voor een bankoverschrijving? Dan ontvangt u van onze betalingspartner Buckaroo de betaalgegevens per mail. Houdt u er rekening mee dat de verwerking van een bankoverschrijving enkele werkdagen in beslag neemt. Let op: Bij overschrijving naar het rekeningnummer van Buckaroo dient u het door hen opgegeven factuurnummer in de omschrijving te zetten.

Bestelling en levering

Hoe zit het met verzendkosten?

Bij Tablethoezen.nl betaalt u geen verzendkosten voor een zending met briefpost naar Nederland, België en Duitsland.

Ik heb een track en Trace code ontvangen terwijl ik heb gekozen voor brievenbuspost, klopt dat?

Het klopt inderdaad dat u ook een track & trace code ontvang bij uw brievenbuspost zending. Door u te voorzien van een track & trace code willen wij u beter van dienst zijn zodat u ook na de verzending van uw bestelling op de hoogte wordt gehouden van de status van uw bestelling.

Volgens PostNL is mijn brievenbuspakketje afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen. Hoe kan dit?

De track & trace code die wordt meegestuurd met uw bestelling is helaas nog niet 100% accuraat. Op het moment dat uw bestelling binnenkomt bij het depot wordt het brievenbuspakketje ingescand en krijgt het de status 'afgeleverd'. In de meeste gevallen ontvangt u het pakketje alsnog binnen enkele uren. Helaas kan het ook wel eens voorkomen dat een pakketje langer vertraging op loopt.

Wij gaan ervan uit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling vijf postdagen na het eerste aflevermoment nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.

Verzenden jullie buiten Nederland en België?

Wij denken graag met u mee over het verzenden van een bestelling buiten Nederland en België. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@tablethoezen.nl.

Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling inzien?

Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot aan het moment dat uw bestelling wordt meegegeven aan de bezorger houden wij u per mail op de hoogte over de status van uw bestelling. Daarnaast kunt u de status ook terugvinden in uw account.

Stap 1: Log in op uw Tablethoezen.nl account.
Stap 2: Onder het kopje ‘Mijn bestellingen’ vindt u de informatie over uw laatste bestelling.
Stap 3: Klik op de link ‘Bekijk’ voor de huidige bestelstatus.

Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Indien u de bestelling voor 21:00 uur afrondt, wordt het dezelfde dag nog naar u verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen.

Let op: in Nederland wordt er geen post geleverd op zondag en maandag en in België niet op zaterdag en zondag. U vindt hier alle actuele leverdata.

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag, wat nu?

95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging op loopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om na het plaatsen en betalen van uw bestelling de bestelling te annuleren.

Waarom is mijn bestelling geannuleerd door Tablethoezen.nl?

Heeft u gekozen voor de betaaloptie AfterPay? Dan is het mogelijk dat uw bestelling is geannuleerd door AfterPay. De reden voor annulering is bij ons niet bekend. Wij raden u aan om contact op te nemen met AfterPay.

Daarnaast kan het zijn dat er per abuis een dubbele bestelling en/of een onbetaalde bestelling in ons systeem staat. Onze klantenservice verwijdert eens in de 14 dagen al deze bestellingen.

Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog aangepast worden?

Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen.

Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.

Ik heb de verkeerde producten ontvangen.

Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! Graag ontvangen wij per mail een foto van de ontvangen producten onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen de order controleren en de juiste producten zo snel mogelijk naar u versturen.

Ik heb beschadigde producten ontvangen.

Wij vinden het enorm vervelend als u een beschadigd of defect product van ons ontvangt. Om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen ontvangen wij graag per mail een foto van de schade, onder vermelding van uw ordernummer. Wij zorgen dat u zo snel mogelijk een nieuw product toegestuurd krijgt.

Mijn bestelde hoes past niet, wat nu?

Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen wij u het volgende stappenplan te doorlopen:

Stap 1: Controleer het typenummer van uw toestel. Het typenummer vindt u op de doos of in de instellingen van uw toestel.

Stap 2: Indien het typenummer overeenkomt met de bestelde hoes ontvangen wij graag een mail met daarin de volgende gegevens:

  • Uw ordernummer
  • Het typenummer van uw toestel
  • Een foto van de achterkant van uw toestel en de achterkant van de hoes.

Wij zullen uw mail zo snel mogelijk behandelen en u voorzien van een passende oplossing.

Service

Kan ik ook langskomen om een hoesje te bekijken, kopen of om te ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om langs te komen om hoesjes te bekijken, kopen of ruilen, omdat Tablethoezen.nl een webwinkel is.

Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen uw klacht graag op.

Uw klacht kunt u mailen naar info@tablethoezen.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer beginnende met ORD zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken.

Hebben wij u niet naar tevredenheid geholpen? Tablethoezen.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen!

Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?

De klantenservice van Tablethoezen.nl staat 6 dagen per week paraat om uw mails te beantwoorden. Wij voorzien u binnen 1 werkdag van een reactie.

Hoe kan ik een productreview schrijven op jullie website?

Wij horen graag wat u van uw aangeschafte product vindt. U kunt uw feedback achterlaten op de productpagina van een door u besteld product. Op basis van uw feedback verbeteren wij de kwaliteit van onze producten en helpt u anderen om een juiste keuze te maken.

Hoe lang duurt het voordat mijn review op de website staat?

Wij ontvangen dagelijks honderden reviews. De plaatsing van een review neemt daardoor enige tijd in beslag. Uw review wordt binnen 2 weken op onze website geplaatst.

Hebben jullie op dit moment nog leuke acties?

Wij doen ons best om u te verrassen met leuke producten in de actie. Om op de hoogte te blijven van de meest recente acties raden wij u aan om een kijkje te nemen op onze sale pagina.

Garantie en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Wij raden u aan hierbij het stappenplan te volgen.

Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?

Bij ontvangst van uw retour verwerken wij deze direct en krijgt u van ons een bevestiging per mail. Wanneer uw retour wordt ontvangen, is afhankelijk van de post.

Ik heb een vervangend product gekozen dat duurder of goedkoper is, hoe wordt dit verrekend?

Indien het vervangende product duurder is, ontvangt u van ons bij ontvangst van uw retourzending een e-mail met een verzoek tot bijbetaling.

Wanneer het product goedkoper is, wordt het verschil bij ontvangst van uw retourzending teruggestort op de rekening waar u mee heeft betaald.

Wie betaalt de kosten van het retourneren?

De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening. Indien het product beschadigd of verkeerd is geleverd, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice.

Ik heb gekozen voor een betaling achteraf via AfterPay, moet ik de factuur dan eerst betalen?

Nee, indien u de bestelling retourneert hoeft u de factuur niet te betalen. Wij verwijderen de factuur zodra de retourzending ontvangen is. Indien u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u een aangepaste factuur van Afterpay.

Ik heb de originele verpakking niet meer, kan ik de bestelling in een andere verpakking terugsturen?

Indien u de originele verpakking niet meer heeft, is dit geen probleem. U kunt hiervoor een andere verpakking gebruiken. Bij merkproducten zien wij ook graag de originele verpakking retour.

Ik heb geen printer en kan het formulier niet uitprinten, wat moet ik nu doen?

Dit is geen probleem. U kunt de gegevens met pen en papier overnemen en het papier met de retourzending mee sturen. Belangrijk is dat uw ordernummer, e-mailadres en retour actie vermeld staan.

Mijn hoes is kapot gegaan, kunnen jullie hier iets aan doen?

Wij vinden het erg jammer om te horen dat een product niet aan uw verwachtingen voldoet. Bij Tablethoezen.nl krijgt u standaard garantie van drie maanden op alle artikelen. Op merkproducten bieden wij een jaar garantie.

In geval van een defect willen wij u vriendelijk verzoeken om een e-mail te sturen naar info@tablethoezen.nl, met enkele foto’s van de schade en onder vermelding van uw ordernummer.

Let op: Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd en intensief gebruik of valschade.