Retouneren

Verloop van uw retour

U ontvangt van ons een bevestigingsmail zodra wij uw retourzending ontvangen hebben. Wanneer wij deze precies ontvangen, is afhankelijk PostNL. Na ontvangst van uw retourzending beoordelen wij deze en voeren wij de door uw gewenste oplossing uit die u heeft aangegeven op het herroepingsformulier.

Ruilen

Bij Tablethoezen.nl hanteren we een "altijd zeker garantie" op al onze producten. Dit houdt in dat wij de retourkosten vergoeden als u het product wil ruilen voor een andere kleur of voor een ander toestel. In dat geval betalen wij de retourkosten en krijgt u het vervangende product gratis thuisgestuurd. Indien een vervangend product duurder is dan het geretourneerde product, ontvangt u van ons bij ontvangst van uw retourzending een e-mail met een verzoek tot bijbetaling. Wanneer het product goedkoper is, wordt het verschil bij ontvangst van uw retourzending teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. Heeft u voor de betaalmethode AfterPay gekozen? Dan wordt uw factuur aangepast. Uw alternatieve product wordt zo snel mogelijk verzonden.

Geld terug

Na ontvangst van uw retourzending storten wij het aankoopbedrag terug op de rekening waarmee u heeft betaald. Het aankoopbedrag zal binnen twee tot vijf werkdagen op uw rekening staan. Bij een creditcardoverschrijving staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op uw afschrift. Heeft u voor de betaalmethode AfterPay gekozen? Dan wordt uw factuur aangepast of verwijderd. Mocht u deze factuur al betaald hebben dat stort AfterPay het bedrag zo spoedig mogelijk terug op uw rekening.

Kortingscode

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen, maken wij een kortingscode aan ten waarde van het aankoopbedrag. De kortingscode ontvangt u per mail. Helaas is het niet mogelijk om een kortingscode te verkrijgen indien u heeft gekozen voor de betaalmethode AfterPay.