Veelgestelde vragen (F.A.Q.)

Coronavirus update

Wat verandert er door het coronavirus?
Alle bestellingen worden optijd vanuit ons magazijn verzonden, maar kunnen vertraging oplopen door de drukte bij PostNL. Dit betekent dat uw pakketje 1-2 dagen later bezorgd kan worden dan u normaal van ons gewend bent. Wij hopen op uw begrip en geduld en bieden alvast onze excuses aan voor het ongemak.

 

Betalingen

Ik wil graag betalen met een cadeaubon of giftcard, hoe werkt dat?
Bij Tablethoezen.nl is het niet mogelijk met een giftcard of cadeaubon te betalen.
Waar kan ik mijn kortingscode of bon van Tablethoezen.nl inwisselen?
Stap 1: Kies een product uit op Tablethoezen.nl.
Stap 2: Plaats het product in de winkelwagen.
Stap 3: Ga naar de winkelwagen en vul bij “Pas kortingscode toe” uw kortingscode in en klik op “Korting doorvoeren”.
Stap 4: Reken uw bestelling af.
Stap 5: Houd uw brievenbus in de gaten, uw bestelling is onderweg!
Kan ik de gegevens op mijn factuur nog aanpassen?
Helaas kunnen wij na het afronden van een bestelling geen wijzigingen aanbrengen aan de factuur.
Ik wil graag een kopie van een factuur ontvangen.
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij sturen u graag de factuur nogmaals toe.
Waarom heb ik een betalingsherinnering van AfterPay ontvangen?
Tijdens het bestelproces heeft u gekozen voor de optie AfterPay. U ontvangt binnen een aantal werkdagen een factuur van AfterPay per e-mail waarmee u de betaling kunt voldoen. Indien u de factuur niet binnen 14 dagen betaalt ontvangt u van AfterPay een betalingsherinnering. Heeft u de factuur wel betaald maar alsnog een betalingsherinnering ontvangen? Neem dan contact op met AfterPay NL of AfterPay BE .
Ik heb gekozen voor de optie AfterPay, wanneer krijg ik de factuur?
Binnen enkele dagen krijgt u van AfterPay een betaaloverzicht per e-mail (achteraf betalen), of wordt het bedrag van het door u opgegeven rekeningnummer afgeschreven (eenmalige machtiging).
Waarom heb ik een betalingsherinnering van Buckaroo ontvangen?
Heeft u gekozen voor een bankoverschrijving? Dan ontvangt u van onze betalingspartner Buckaroo de betaalgegevens per e-mail. Houdt u er rekening mee dat de verwerking van een bankoverschrijving enkele werkdagen in beslag neemt. Let op: Bij overschrijving naar het rekeningnummer van Buckaroo dient u het door hen opgegeven factuurnummer in de omschrijving te zetten.

 

Bestelling en levering

Hoe zit het met verzendkosten?
Bij Tablethoezen.nl betaalt u geen verzendkosten voor een zending met briefpost naar Nederland en België.
Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling inzien?
Vanaf het moment dat u de bestelling afrondt tot aan het moment dat uw bestelling wordt meegegeven aan de bezorger, houden wij u per mail op de hoogte over de status van uw bestelling.
Ik heb bericht ontvangen dat mijn bestelling is verzonden. Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Indien u de bestelling voor 17:00 uur afrondt op een werkdag, wordt het dezelfde dag nog naar u verzonden. Uw bestelling wordt doorgaans de volgende dag geleverd. Bestellingen naar België ontvangt u doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen op de beloofde afleverdag, wat nu?
95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas komt het wel eens voor dat een bestelling vertraging op loopt. Wij gaan er vanuit dat het pakketje alsnog bij u wordt afgeleverd al dan niet met vertraging. Heeft u de bestelling 5 postdagen na het eerste aflevermoment niet ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice. Wij lossen dit graag voor u op.
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Wij streven ernaar om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Nadat uw bestelling is betaald, wordt deze direct verzameld, ingepakt en verzonden. Daarom is het niet mogelijk om vlak na het plaatsen en betalen van uw bestelling de bestelling te annuleren. U kunt de bestelling wel retourneren binnen 30 dagen.
Ik heb per ongeluk de verkeerde adresgegevens ingevuld tijdens het plaatsen van mijn bestelling, kan dit nog aangepast worden?
Indien u de verkeerde adresgegevens heeft ingevuld, raden wij u aan om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij uw adresgegevens kunnen wijzigen. Let op: wij kunnen het adres niet meer aanpassen nadat het pakketje bij ons is verzonden.
Ik heb de verkeerde producten ontvangen.
Wat vervelend om te vernemen dat u de verkeerde producten heeft ontvangen! Graag ontvangen wij per mail een foto van de ontvangen producten onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen de order controleren en de juiste producten zo snel mogelijk naar u versturen.

 

Service

Ik ben niet tevreden, waar kan ik terecht met mijn klacht?
Wij vinden het erg belangrijk dat al onze klanten tevreden zijn. Bent u onverhoopt toch niet tevreden, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij lossen uw klacht graag op.

Uw klacht kunt u mailen naar info@tablethoezen.nl. Zodra wij de klacht hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging. Vermeld bij uw klacht uw naam, adres en ordernummer beginnende met ORD zodat wij de klacht zo snel en effectief mogelijk kunnen oppakken.

Hebben wij u niet naar tevredenheid geholpen? Tablethoezen.nl is aangesloten bij Webshop Keurmerk. Dit betekent dat u gratis gebruik kunt maken van de onafhankelijke geschillenbemiddeling van Webshop Keurmerk. Ons streven is uiteraard om het niet zover te laten komen!
Wanneer kan ik reactie verwachten op mijn e-mail?
De klantenservice van Tablethoezen.nl staat 6 dagen per week paraat om uw e-mails te beantwoorden. Wij voorzien u binnen één werkdag van een reactie.
Hoe kan ik een productreview schrijven op jullie website?
Wij horen graag wat u van uw aangeschafte product vindt. U kunt uw feedback achterlaten op de productpagina van een door u besteld product.
Hebben jullie op dit moment nog leuke acties of kortingscodes?
Wij doen ons best om u te verrassen met leuke producten in de aanbieding of acties. Om op de hoogte te blijven van de meest recente acties en kortingscodes raden wij u aan om u in te schrijven voor de nieuwsbrief, ons te volgen op social media of een kijkje te nemen op onze sale pagina.

 

Garantie en retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 30 dagen retourneren. Wij raden u aan hierbij het stappenplan te volgen.
Hoe lang duurt het voordat mijn retour is verwerkt?
Bij ontvangst van uw retour verwerken wij deze direct en krijgt u van ons een bevestiging per e-mail. Wanneer uw retour wordt ontvangen, is afhankelijk van de post.
Wie betaalt de kosten van het retourneren?
Bij Tablethoezen.nl hanteren we een "altijd zeker garantie" op al onze producten. Dit houdt in dat wij de retourkosten vergoeden als u het product wil ruilen voor een andere kleur of voor een ander toestel. In dat geval betalen wij de retourkosten en krijgt u het vervangende product gratis thuisgestuurd. De kosten van het retourneren zijn voor uw eigen rekening als u uw geld terugwenst. Indien het product beschadigd of verkeerd is geleverd, vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we u verder kunnen helpen.
Ik heb gekozen voor een betaling achteraf via AfterPay, moet ik de factuur dan eerst betalen?
Nee, indien u de bestelling retourneert hoeft u de factuur niet te betalen. Wij verwijderen de factuur zodra de retourzending ontvangen is. Indien u een gedeelte van de bestelling retourneert, krijgt u een aangepaste factuur van AfterPay.
Ik heb de originele verpakking niet meer, kan ik de bestelling in een andere verpakking terugsturen?
Indien u de originele verpakking niet meer heeft, is dit geen probleem. U kunt hiervoor een andere verpakking gebruiken. Bij merkproducten zien wij ook graag de originele verpakking retour.
Ik heb geen printer en kan het retourformulier niet uitprinten, wat moet ik nu doen?
Dit is geen probleem. U kunt de gegevens met pen en papier overnemen en het papier met de retourzending mee sturen. Belangrijk is dat uw ordernummer, e-mailadres en retour actie vermeld staan.
Ik wil graag mijn geld terug, hoe lang duurt het voordat het op mijn rekening staat?
Wij storten het aankoopbedrag gelijk na ontvangst van uw retour terug. Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat het bedrag op uw rekening staat. Heeft u betaald met creditcard? Dan staat het bedrag aan het begin, midden of einde van de maand op uw afschrift.